Thuis - Reisverslag uit Grijpskerk, Nederland van Avelien Willekes - WaarBenJij.nu Thuis - Reisverslag uit Grijpskerk, Nederland van Avelien Willekes - WaarBenJij.nu

Thuis

Door: Avelien Willekes

Blijf op de hoogte en volg Avelien Willekes

25 Januari 2014 | Nederland, Grijpskerk

Nu druk bezig met voorbereiden en afscheid nemen.

• 26 Januari 2014 - 12:44

Koos Wiersma:

Nogmaals succes met de verdere voorbereiding. Hoor net van Marja dat je er veel zin in hebt en het tegelijk ook wel een beetje spannend vindt. Maar gelet op het kaartje van Vietnam, heb je tenminste al wel een idee wat zo ongeveer je route is. Mooi in ieder geval dat je een reisgenoot hebt voor de eerste weken. We blijven je volgen!!!!
    Met vriendelijke groet, Koos,

Gre:

Ik wens je een hele fijne reis en veel succes . Gr. Gre

• 31 Januari 2014 - 19:54

Janny:

vanuit een winters Roodeschool wensen we jou een goede reis en een "inspirerende" tijd in Vietnam.
    Groet
    Jan & Janny

• 02 Februari 2014 - 12:13

Ineke:

Hoi Avelien,
    Zondagmiddag 12.00 uur "THE DAY AFTER".
    Na afscheid nemen, een verre vliegreis zal je nu op de plaats van bestemming zijn.
    Ik hoop dat je een fijne vlucht hebt gehad en de overstap in Hongkong goed gegaan is.
    Jetlag?? Na een goede nachtrust op je "boxspring!!" gaat het echte werk beginnen, spannend.
    Veel succes, ik blijf je volgen. (o, ja nog even het weer: de zon schijnt)
    groetjes Ineke.

• 02 Februari 2014 - 19:33

Marlies Van Der Naald:

Hoi Avelien,

Zit nu op mijn werk en heb vanmiddag van Adri gehoord dat de vliegreis goed verlopen is.
    Hoorde dat je Danang onveilig maakt op een bromfiets en geniet van het mooie weer. Nu geniet ervan.
    Hier hadden we vandaag ook een voorzichtig zonnetje. Houd je haaks en tot schrijfs.

Groeten,

Marlies

• 03 Februari 2014 - 13:48

Heleen:

hoi
    goede reis gehad en de overstap ging ook goed???
    Hier schijnt een klein zonnetje ( een stukje van jouw zon)
    Vanmorgen gesport en nu wat mailen en kijken waar je bent.
    Avelien een goed begin straks en geniet van de dagen ervoor

• 04 Februari 2014 - 14:10

Beitske:

Hallo Avelien!

Ik heb je eerste reisverslag gelezen!
    Je hebt al veel gezien in korte tijd!
    Veel succes en geniet ervan!

Groetjes Beitske

Avelien Willekes

65 jaar ,kort geleden mijn pensioenleeftijd "gevierd".Ruim 40 jaar als fysiotherapeut met veel plezier werkzaam geweest. Het werken en omgaan met mensen geeft mij veel plezier en voldoening. En dat stopt natuurlijk niet als je met pensioen bent, dus is het tijd voor andere dingen. Zoals vrijwilligerswerk. Mijn nieuwsgierigheid zorgt ervoor dat ik dat in een vreemde cultuur ga doen: Vietnam. Het afscheid van het thuisfront zal lastig zijn: manlief , onze twee dochters Nanda en Marja met partners en de drie kleinkinderen Anne, Tijn en Laurens.

Actief sinds 22 Jan. 2014