Vietnam - Reisverslagen van Avelien Willekes - WaarBenJij.nu Vietnam - Reisverslagen van Avelien Willekes - WaarBenJij.nu

Vietnam

Op 1 februari vertrek ik naar Vietnam, naar Da Nangh, een stad met bijna 1 miljoen inwoners, in het midden van Vietnam aan de kust gelegen.
Het bloed kruipt waar het niet gaan kan want ik hoop daar als fysiotherapeut iets te kunnen beteken voor de mensen. Met name fysiek en mentaal gestoorde kinderen kunnen daar op weinig begrip rekenen.
Weeskinderen zijn er dan ook genoeg, alleen Da Nangh telt er al 7 weeshuizen voor zover ik weet.En binnen die tehuizen hoop ik mijn steentje te kunnen bijdragen als mens en fysiotherapeut.

Recente Reisverslagen:

02 April 2014

Epiloog

25 Maart 2014

reizen en dieren

17 Maart 2014

Niets vergeten?!

11 Maart 2014

Contrasten

04 Maart 2014

de westerse bril afzetten
Avelien Willekes

65 jaar ,kort geleden mijn pensioenleeftijd "gevierd".Ruim 40 jaar als fysiotherapeut met veel plezier werkzaam geweest. Het werken en omgaan met mensen geeft mij veel plezier en voldoening. En dat stopt natuurlijk niet als je met pensioen bent, dus is het tijd voor andere dingen. Zoals vrijwilligerswerk. Mijn nieuwsgierigheid zorgt ervoor dat ik dat in een vreemde cultuur ga doen: Vietnam. Het afscheid van het thuisfront zal lastig zijn: manlief , onze twee dochters Nanda en Marja met partners en de drie kleinkinderen Anne, Tijn en Laurens.

Actief sinds 22 Jan. 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 15418

Voorgaande reizen:

01 Februari 2014 - 31 Maart 2014

Vietnam

Landen bezocht: